Chcesz ograniczyć do minimum wizyty w urzędach?
Przekaż swoje dane do Rejestru Danych Kontaktowych (RDK). Dzięki temu szybko dostaniesz powiadomienie np o :
- Dokumentach gotowych do odbioru,
- Rozpatrzeniu złożonych przez Ciebie wniosków,
- Zbliżającym się terminie utraty ważności dowodu osobistego,
Potrzebie uzupełnienia dokumentów...
Jak dołączyć do RDK?
W urzędzie :
Wypełnij dostępny formularz, jeżeli masz pytania - zapytaj urzędnika
Przez internet :
Wejdź na stronę www.gov.pl i wybierz usługę "Skorzystaj z Rejestru Danych Kontaktowych (lub bezpośrednio pod linkiem usługi - tutaj)
Przekazanie danych do RDK jest dobrowolne i bezpłatne. W każdej chwili możesz je także zmienić lub usunąć. Do Twoich danych dostęp mają jedynie uprawnieni urzędnicy