Obsługa klienta UM w Głuchołazach
W związku z rozwijającą się sytuacją epidemiczną, mając na uwadze Państwa bezpieczeństwo, informujemy, że od środy 14 października 2020 r. pracownicy Urzędu Miejskiego w Głuchołazach będą obsługiwać klientów poprzez rozmowy telefoniczne oraz pocztę e-mail i e-puap.
Sekretariat:
- telefon 77 409 21 00
- fax - 77 409 21 01
- poczta e-mail - umig@glucholazy.pl
- platforma e-puap.
Wydział Spraw Obywatelskich - telefon 77 409 21 55 lub 77 409 21 56
Urząd Stanu Cywilnego - telefon 77 409 21 46
Wykaz pozostałych danych kontaktowych do Wydziałów.
Wszelkie wpłaty można dokonywać poprzez bankowość elektroniczną.
Numer rachunku bankowego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach: 12 8891 0000 2015 6507 9312 0001
W wyjątkowych przypadkach jest możliwy kontakt osobisty po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z urzędnikiem prowadzącym sprawę.
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.