Informacja dla klientów UM w Głuchołazach
Mając na uwadze Państwa bezpieczeństwo, w związku z rozwijającą się sytuacją epidemiczną i rosnącą liczbą chorych na COVID-19, uprzejmie prosimy, aby osobiście w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach załatwiać wyłącznie sprawy pilne i wymagające bezpośredniego kontaktu z urzędnikiem.
Pozostałe sprawy, w miarę możliwości, prosimy o załatwianie poprzez rozmowy telefoniczne oraz pocztę e-mail i e-puap.
Sekretariat:
telefon: 77 409 21 00
fax: 77 409 21 01
poczta e-mail: umig@glucholazy.pl
platforma e-puap.
- Wydział Spraw Obywatelskich - telefony: 77 409 21 55 lub 77 409 21 56;
- Urząd Stanu Cywilnego - telefon: 77 409 21 46;
- Oddział Zamiejscowy ds. Komunikacji w Głuchołazach - telefon: 77 439 17 71.
Wykaz pozostałych danych kontaktowych do Wydziałów.
Wszelkie wpłaty można dokonywać poprzez bankowość elektroniczną.
- Numer rachunku bankowego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach: 12 8891 0000 2015 6507 9312 0001
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.