Urząd wraca do elektronicznej obsługi klienta
W związku z podejrzeniem koronawirusa wśród kilku pracowników Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, mając na uwadze Państwa bezpieczeństwo, podjęto decyzję o wprowadzeniu w pierwszej kolejności zdalnej obsługi klienta.
Oznacza to, że urzędnicy będą w pracy, ale prosimy o kontakt z nimi poprzez rozmowy telefoniczne oraz pocztę e-mail i e-puap. W wyjątkowych przypadkach możliwy jest kontakt osobisty, najlepiej po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z urzędnikiem prowadzącym sprawę. Taki tryb pracy Urzędu Miejskiego w Głuchołazach będzie obowiązywał do odwołania.
Sekretariat:
- telefon 77 409 21 00
- fax - 77 409 21 01
- poczta e-mail - umig@glucholazy.pl
- platforma e-puap.
Wydział Spraw Obywatelskich - telefon 77 409 21 55 lub 77 409 21 56;
Urząd Stanu Cywilnego - telefon 77 409 21 46;
Oddział Zamiejscowy ds. Komunikacji w Głuchołazach - telefon: 77 439 17 71.
Wykaz pozostałych danych kontaktowych do Wydziałów.
Wszelkie wpłaty można dokonywać poprzez bankowość elektroniczną.
Numer rachunku bankowego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach: 12 8891 0000 2015 6507 9312 0001
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.