Zdalna obsługa klienta Urzędu
Stosując się do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, mówiącego o pracy administracji publicznej w systemie zdalnym, w pierwszej kolejności prosimy o kontakt z Urzędem poprzez rozmowy telefoniczne oraz pocztę e-mail i e-puap.
Jednocześnie informujemy, że Urząd Miejski w Głuchołazach nie został całkowicie zamknięty, poszczególne Wydziały oraz Urząd Stanu Cywilnego prowadzą obsługę klienta. Tym samym w uzasadnionych przypadkach możliwy jest kontakt osobisty, najlepiej po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z urzędnikiem prowadzącym sprawę.
Sekretariat:
telefon 77 409 21 00
fax - 77 409 21 01
poczta e-mail - umig@glucholazy.pl
platforma e-puap.
Wydział Spraw Obywatelskich - telefon 77 409 21 55 lub 77 409 21 56;
Urząd Stanu Cywilnego - telefon 77 409 21 46;
Oddział Zamiejscowy ds. Komunikacji w Głuchołazach - telefon: 77 439 17 71.
Wykaz pozostałych danych kontaktowych do Wydziałów.
Wszelkie wpłaty można dokonywać poprzez bankowość elektroniczną.
Numer rachunku bankowego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach: 12 8891 0000 2015 6507 9312 0001
Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.