ZUS informuje!
Kampania informacyjno-edukacyjna dla klientów ZUS
Osobisty rachunek bankowy to coraz powszechniejsze udogodnienie. Dzięki niemu w szybki i wygodny sposób można otrzymać świadczenie, zapłacić rachunki czy zrobić zakupy. Dodatkowo te elektroniczne narzędzia zapewniają bezpieczeństwo finansowe, osobiste i zdrowotne, co jest szczególnie ważne właśnie teraz – w czasie pandemii.
Jeśli masz już konto w banku i chcesz, abyśmy wpłacali Ci świadczenie na konto bankowe, zgłoś nam to we wniosku o świadczenie.
Jeśli teraz dostajesz od nas świadczenie w gotówce, a chcesz, żebyśmy przesyłali je na Twoje konto, zgłoś to nam. Możesz to zrobić na dwa sposoby:
1. W naszej placówce lub pocztą
Pomożemy Ci wypełnić wniosek EZP (wniosek o zmianę danych osoby zamieszkałej w Polsce). Możesz go też wypełnić w domu i złożyć go w najbliższej naszej placówce albo wysłać do nas pocztą. Wniosek jest na naszej stronie internetowej www.zus.pl w zakładce
[Wzory formularz] → [Emerytury, renty] → [Zmiana danych emeryta/rencisty].
2. Przez internet
Na Platformie Usług Elektronicznych ZUS (PUE ZUS) możesz złożyć wniosek w następujący sposób:
zaloguj się do swojego profilu na PUE ZUS,
przejdź do zakładki [Ogólny], [Ubezpieczony] lub [Świadczeniobiorca],
wybierz z bocznego menu [Dokumenty i wiadomości] --> [Dokumenty robocze],
kliknij przycisk [Utwórz nowy] i wybierz z listy „Wniosek ER-WZD-01”.
Pomożemy Ci!
Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej:
Możesz do nas zadzwonić:
22 560 16 00
Możesz spotkać się z nami przez internet. Sprawdź jak – na stronie:
Możesz zarezerwować wizytę w naszej placówce: