Dofinansowanie do usuwania azbestu
W związku z realizacją "PROGRAMU USUWANIA WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY GŁUCHOŁAZY NA LATA 2014- 2032", Burmistrz Głuchołaz ogłasza nabór wniosków o udzielenie w 2021 roku dofinansowania na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Głuchołazy.
Nabór wniosków trwa od 2 czerwca 2021r. do 28 czerwca 2021r.
W tym okresie osoby zainteresowane udziałem w programie powinny złożyć w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska, ul. Rynek 15, pok.5, (parter) komplet dokumentacji.
Wzory wniosków oraz załączników można pobrać w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska, ul. Rynek 15, pok. 5 (parter) oraz ze strony internetowej www.glucholazy.pl
Dofinansowanie nastąpi w przypadku gdy Gmina Głuchołazy otrzyma dotację na zadanie z zakresu usuwania azbestu ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu.
Kwota dofinansowania przedsięwzięcia wynosi do 70% jego kosztów kwalifikowanych lecz nie więcej niż 700 zł za 1 Mg (tonę) unieszkodliwionych lub zabezpieczonych odpadów zawierających azbest.
Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych.
Szczegółową informację można uzyskać w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska, pok.5 (parter) w godzinach pracy Urzędu - tel. (77) 409 21 30, (77) 409 21 32
DGN_inwentaryzacja_azbestu_wzor.doc (23,00KB)
ocena_stanu.doc (37,00KB)
wniosek_o_dofinansowanie 2021.doc (49,00KB)