Komunikat w sprawie pracy Urzędu Miejskiego
Komunikat w sprawie pracy Urzędu Miejskiego w dniach
od 24 stycznia do 28 lutego 2022 roku.
Burmistrz Głuchołaz informuje, że Urząd Miejski w Głuchołazach pozostaje nadal otwarty.
Jednak mając na uwadze wprowadzone przez Rząd ograniczenia pandemiczne dla administracji publicznej, prosimy o ograniczenia do bezwzględnego minimum Państwa wizyt w Urzędzie oraz wcześniejsze telefoniczne uzgadnianie terminów wizyt. Pozwoli to usprawnić obsługę Państwa i ograniczy zagrożenie epidemiczne.
Prosimy o załatwianie wszelkich możliwych spraw z pracownikami Urzędu przez kontakt telefoniczny lub mailowy.
Podajemy najpotrzebniejsze telefony:
- Sekretariat: 77 409 21 00
- Dowody osobiste, meldunki: 77 4092 156
- Podatki: 77 4092 166
- Urząd Stanu Cywilnego: 77 4092 146
- Straż Miejska: 77 4092 105
- Odpady komunalne: 77 4092 131
- Program "Czyste powietrze": 77 4092 132
- Utrzymanie dróg: 77 4092 115
E-mail do Urzędu:
Prosimy Państwa o bezwzględne przestrzeganie obostrzeń pandemicznych, czyli zachowanie dystansu oraz noszenie maseczek zakrywających usta i nos.