Ogłoszenie o przetargu
- Przedmiotem sprzedaży jest samochód specjalny pożarniczy:
Marka i typ pojazdu: samochód specjalny-pożarniczy marki FSC-Starachowice
model Star P 244 o poj. 6830 cm3
Numer rej. ONY 18222
Nr identyfikacyjny (ramy) 11393
Kolor: czerwony
Rodzaj paliwa : olej napędowy
Moc silnika: 110 kW
Rok produkcji: 1988
Data ważności badania technicznego – brak
Data ważności ubezpieczenia OC – 30.11.2022r.
Bez wyposażenia w sprzęt ratowniczo-gaśniczy.
- Wartość przedmiotowego pojazdu została ustalona na kwotę 9.800,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy osiemset zł 00/100) i stanowi cenę minimalną zakupu pojazdu.
- Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Oferta na zakup samochodu strażackiego marki FSC-Starachowice Star P 244” na dzienniku podawczym Urzędu Miejskiego w Głuchołazach do dnia 10.03.2022r. do godz. 10.00.
Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę. Decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.03.2022r. o godz. 10.30
- Oferty zostaną rozpatrzone zgodnie z Regulaminem przetargu.
- Gmina zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu w każdym momencie oraz prawo nie dokonywania wyboru i nie zawierania umowy, mimo złożenia przez któregokolwiek z oferentów najkorzystniejszej oferty.
7. Upoważnionym do kontaktowania się w zakresie udostępnienia przedmiotu przetargu oraz udzielenia szczegółowych informacji z zakresu przedmiotu przetargu, jest Pan Patryk Sidzina – tel. 609 166 116.
REGULAMIN przetargu
§ 1
Przetarg polega na składaniu pisemnych ofert przez podmioty zainteresowane nabyciem pojazdu, w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, ul. Rynek 15 w terminie do dnia określonego w ogłoszeniu o przetargu. Oferty winny być złożone w zaklejonych kopertach, oznaczonych adnotacją „Oferta na zakup samochodu strażackiego o nr rej. ONY 18222” wraz z adresem oferenta.
§ 2
1. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego regulaminu.
2. Oferta pod rygorem nieważności powinna zawierać:
1) Imię, nazwisko i adres oferenta lub nazwę (firmę) oraz siedzibę, jeżeli oferentem jest osoba prawna wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego;
2) Datę sporządzenia oferty;
3) Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń;
4) Oświadczenie, że oferent obejrzał przedmiot przetargu i zapoznał się osobiście z jego stanem;
5) Proponowana cenę nabycia pojazdu, będącego przedmiotem przetargu;
6) Podpis oferenta
§ 3
Samochód będzie udostępniony do oglądania po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Panem Patrykiem Sidziną pod numerem telefonu 609 166 116. Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za stan techniczny zbywanego samochodu, bowiem ryzyko w tym zakresie przechodzi na kupującego, który zapoznał się (miał możliwość zapoznania się ) ze stanem technicznym zbywanego pojazdu, przy czym w umowie kupna-sprzedaży strony umowy wyłączą przepisy dotyczące rękojmi.
§ 4
1. Otwarcie ofert przetargowych dokonuje w terminie określonym w ogłoszeniu Komisja przetargowa.
2. W posiedzeniach komisji przetargowej musi uczestniczyć co najmniej 2 członków.
§5
- Przy rozstrzyganiu przetargu Komisja obowiązana jest kierować się kryterium ceny pojazdu, która nie może być niższa niż 9.800,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy osiemset zł 00/100).
2. Komisja przetargowa wybiera ofertę z zaproponowaną najwyższą ceną.
3. W przypadku złożenia tylko jednej oferty zapewniającej cenę kupna sprzedaży pojazdu wyższą lub równą wymaganej, przetarg uznaje się za rozstrzygnięty na rzecz oferenta, który ją złożył. W przypadku ofert z takimi samymi cenami, o wyborze oferty decyduje kolejność wpływu do Urzędu.
- W sytuacji gdy nie wpłynie żadna oferta z ceną wyższą lub równą wymaganej, przetarg zostaje unieważniony.
- Gmina zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu w każdym momencie oraz prawo nie dokonywania wyboru i nie zawierania umowy, mimo złożenia przez któregokolwiek z oferentów najkorzystniejszej oferty.
§ 6
Z przetargu komisja sporządzi protokół.
§ 7
Z oferentem, który został wyłoniony w toku czynności przetargowych, określonych niniejszym regulaminem, Gmina Głuchołazy zawiera umowę kupna-sprzedaży, po dokonaniu zapłaty ceny nabycia pojazdu. Oferent dokona zapłaty ceny nabycia pojazdu w terminie 14 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu pod rygorem unieważnienia przetargu lub odrzuceniu oferty oferenta.
§ 8
Wydanie pojazdu nabywcy nastąpi na podstawie protokołu przekazania, w dniu podpisania umowy.