Informacja dotycząca procedury monitorowania trwałości projektu "Wsparcie dzieci i rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - granty PPGR"
Zgodnie z ust.9 oraz ust. 10 Załącznika do Zarządzenia Nr 2022-PR.481.2022 Burmistrza Głuchołaz z
dnia 14 grudnia 2022 r. w sprawie ustalenia Procedury weryfikowania i monitorowania efektów projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym —„Granty PPGR” w Gminie Głuchołazy: ,,9. Rodzice, opiekunowie prawni bądź osoby pełnoletnie, które podpisały umowę darowizny sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem i akcesoriami w ramach Projektu mają obowiązek składania co najmniej dwukrotnie przez okres 2 lat od zakończenia Projektu oświadczenia o posiadaniu otrzymanego sprzętu.
10. Oświadczenia należy dostarczać do siedziby Urzędu Miejskiego, ul, Rynek 15, 48-340 Głuchołazy bądź na adres email: pgr@glucholazy.pl w następujących terminach:
- w okresie l-30.06.2023 r.
- w okresie 1-30.06.2024 r. ‘’
Oświadczenie - monitorowanie PPGR.rtf (9,98KB)
Zarządzenie - monitorowanie PPGR.pdf (914,35KB)
Projekt grantowy "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR" zrealizowany zgodnie z umową o powierzenie o powierzenie grantu nr 1746/2022 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.