Projekt ,,Zakup wyposażenia do Żłobka Miejskiego w Głuchołazach w ramach usuwania skutków powodzi na terenie gminy Głuchołazy”
W dniu 21 listopada 2024 r. Gmina Głuchołazy podpisała z Fundacją PGE z siedzibą w Warszawie umowę darowizny na realizację projektu pt. "Zakup wyposażenia do Żłobka Miejskiego w Głuchołazach w ramach usuwania skutków powodzi na terenie gminy Głuchołazy".
Fundacja PGE przekazała wsparcie w formie środków finansowych na zakup niezbędnego wyposażenia dla Żłobka Miejskiego w Głuchołazach, który ucierpiał podczas powodzi we wrześniu 2024 r.
Projekt obejmuje zakup nowego wyposażenia dla szatni dziecięcej, szatni personelu, pokoju socjalnego oraz sali zabaw. W ramach projektu zakupione zostaną przewijaki, stoliki, krzesła oraz zabawki dla dzieci.
Realizacja projektu planowana jest do 31 lipca 2025 r., a jego rezultatem będzie poprawa warunków w Żłobku Miejskim w Głuchołazach poprzez zakup nowego wyposażenia.
Serdecznie dziękujemy Fundacji PGE za wsparcie i pomoc w realizacji tego ważnego projektu.